Heemmmaa!

Kom hem igår, men min dator vägrade låta mig göra några inlägg då:(

Den här gotlandsresan har varit något av det roligaste, mysigaste och mest perfekta jag gjort på länge!
Jag stack dit med mina kompisar Ilka, Emilie, Alma Qlara och Milly. Vi planerade att vandra i några dagar och sedan vara något dygn i Visby, och så blev det. Det blir för långt att säga allt vi har gjort men vi har haft ett otroligt flyt precis hela tiden, träffat massa nya människor och fått lite nya synsätt på saker och ting. Till exempel hur otroligt skönt det är med ett kylskåp fullt med mat dygnet runt, iallafall jag blev faschinerad av det när vi kom hem x) haha!

Här är lite underbara bilder från vårt äventyr^^


























Taggade inför resan^^






Haha, la posers


Jag och Alma



Milly, Emilie och jag



Jag och Almapalma<3



Milly och Ilka har sina heta stunder x) haha


Sexy skumbad;)



Lummelunda klinten



Backpackers


Enda RIKTIGA måltiden på hela resan (Torget i Visby)



Hahahah den ungen alltså! Jag tror vi höll på att dö av skratt, vilken min!


Nu ska jag träffa Emilie och Alma och shoppa lite inför Almas flytt till Båstad. Hon ska flytta in i en lägenhet med sin kompis eftersom man inte får bo kvar på internatet när man går tvåan... Ettan gick verkligen sjukt fort.

PussoKRam:)

Kommentarer
Postat av: diisfiis

fyhelvete vad mysigt det ser ut!! och jag vill eta ungen på sista bilden ffaaan va söööööööt! bra att ni alla skitungar e tillbaka.. har saknat er! nikkissii vi ses snart?! pusseelluusssebulle

2010-08-13 @ 18:37:08
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0