Levt utan dator

Jag kom på nyss att jag inte varit inne på en dator sedan torsdag:P

Anledningen är att jag var på malmöfestivalen i fredags, stack dit halv två med Disa, Phyllis, Sonia, Gabriel och Karna. Sedan träffade jag massor med andra kompisar senare;) Såg Emil Jensen och Teddybears. (Emil jensen har fått ett till fan. Vilken UNDERBAR människa!)

Köpte ett par skitsnygga skor på Monki som jag ska ha i skolan imorgon... ÅH!! Ni vet Lina Ekstrand? Min idol i princip:P HON HAR DESIGNAT I MONKIS NYA TIDNING!!! :D FATTA VAD PAFF JAG BLEV! x)

(Visar i ett senare inlägg)

Här är lite bilder från Malmöfestivalen senare på kvällen med Emilie, Ilka, Johanna, Olle, Oskar med flera:)


Haha, snyggt att olle rökte när han fottade;)


Smaaajjl!


Emilie och Ilka dansar afrikandans



Sen snodde ilka ballonger från någon telefonbutik, och så gav vi bort dem till små barn^^



@ Teddybears
Ilka & Milly goes crazy, haha^^

Snart kommer Phyllis hit och då ska vi fotta:D
Visar de bilderna sen^^

Kommentarer
Postat av: dajsaroo!

SV: auwe, thanks biatch <3 fan vilken underbar kväll det verkar varit according to tha picshurs! ångrar lite att jag drog..... det var impuls-nu-drar-jag... faaaan! ;/ menmenmen... fesht snart?! är fesht sugen..... men nu kom jag på att kajsas fölsedags partaj är på lördag! DU KOMMER VÄL, KviNNa?! Pussinuffsan

2010-08-29 @ 17:56:49
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0