Today...

...har jag och Abbe varit ihop i två år! :D Han kommer hem från Barcelona klockan 3, så innan dess ska jag fräscha upp mig x)



Haha, tänkte ta en fin bild på min käre soulmate men det blev roligare såhär x)
Har köpt en present till honom^^

Var på malmöfestivalen igår och såg Maskinen och Familjen, igen. (såg dem på siesta också) Tyckte maskinen var bättre än sist men vafan höll familjen på med? Jag och Emilie stod i nästan längst fram i mitten och efter en halvtimme kollade vi på varandra och ba; ska han börja snart eller? Inte alls så peppigt som på siesta:P men vi hade kul ändå^^

Ååh! hade på mig en blå spetsklänning som jag köpte för 10 spänn på loppis igår! Jag ska visa allt jag köpte sen. Nu måste jag in i duschen och göra mig själv lite sexig, haha x) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0