Lyckopiller?

Detta kanske är en jävligt tråkig upprepning på min blogg:P
MEN, ikväll, har jag blivit så levnadsglad och sugen på upplevelser att jag sitter och skrattar för mig själv;)

Att resa var otroligt intressant och nu är jag pepp på att bli väckt imorgon (fyller ju år), välja kläder för dagen(tycker det är skitkul), träffa alla i min klass, förhoppningsvis starta snöbollskrig, skratta och träffa Abbe.

Åh, påtal om passionerad kärlek, hahah (?) woot, iaf. KILLING MOON! Hade jag varit gay hade jag våldtagit henne hahaha. ÅÅhh kolla videon.



Hennes blogg: http://thekillingmoonconfused.blogspot.com/


Jag vill resa! Jag vill rita, jag blir glad av varenda låt som spelas på min spotify, slagsmålsklubben, system of a down, regina spektor, kate nash, leonard cohen haha:D
Jag har fått min inspiration tillbaka.

OMG! Såg just denna blogg: http://chloeschuterman.chic.se/page/2/
Flickan som skriver den är TOLV ÅR. Hon är så otroligt medveten, jag blev helt paff.
Hon kommer vara droppin' gorgeus när hon blir äldre. Jag får en bild av att hon kommer starta ett klädmärke när hon är 15, och leva som stenrik, välkänd affärskvinna 20 år gammal. HAhaha:P

Mer sprudlande glädje till alla;) Gnaight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0