Söndagssmusch

I fredags var jag med Sofia och Alma, bakade pizza och kollade på The Dreamers, SKITBRA film:D väldigt naken, men cool:)

Sedan red jag och Sofia ut i skogen en lång tur, det var väldigt vackert och mysigt. Igår hade Leogard födelsedagsfest i min by, vilket ledde till att massa folk sov hos mig. Mysigt nog stannade nästan alla till ungefär klockan 5, och vi bara segade framför tv:n:P

Jag är kär i killing moon och hennes pojkvän. Kolla bara på den här bilden:

 

De är så otroligt äkta på något vis. Eller så faller jag för fasaden, hårt:)  Inte mig emot, I love it!

Försöker peppa upp mig med lite Kate Nash och Yelle – Ce Jeu

Nu: Plugg och Glögg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0