Mongolid

Känner jag mig. Hoppas det inte är stötande att skriva så:P
Har ont i halsen efter att ha skrikit, sjungit, dansat och kört moppe hem 4 på morgonen.

Haha, hade en sån HIMLA tur igår, hade ställt min moppe en bit från festivalen, och trodde den var trygg och fin.
Den var såklart låst, men det hjälper ju inte så mycket när man tappar nycklarna på stigen brevid den. Haha, Tumme upp!
Som tur hittade Marco dem, av alla människor, och han fattade att de var mina för jag är den enda som är osmart nog att ha reservnyckel och den vanliga nyckeln i samma knippa. Haha, shit vad jag kände mig slarvig, hade inte ens märkt att jag inte hade dem!

Typical me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0