Normalhet

Ska snart iväg och köpa födelsedagspresent till syrran som fyller 19 imorrn. (OMFG!! och jag har åldersångest, vill vara tio och leka röda vita rosen) Hahah, imorrn var det alltså ett år sedan hon fyllde 18, fick en JÄVLA BIL och betalt körkort, men har fortfarande inte tagit det.

Vår familj är sådan, vi får ALDRIG tummen ur röven och gör sånt vi ska göra. Jag har till exempel gått runt i två veckor och låtit såhär: Åh! fan! jag skulle ju ringa festivalbussen idag om mina pengar.. hmm.. klockan är 6... jag gör det imorgon istället. Jag i ett nötskal.

Ingen familj är väll normal antar jag. Men min känns ovanligt udda ibland. Vår köksbänk ser tillexempel ut såhär:

Är det bara jag som tycker det är ett mysterium att föräldrar tömmer spritflaskor åt höger och vänster, men man ser dem ALDRIG fulla! När dricker de? Jag har nästan aldrig sett mina föräldrar fulla förutom på fest. Passar de på så fort man sover borta eller? Eller är det bara mina föräldrar som har tomma spritflaskor stående? :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0