Regnrusk

Gårdagens planer slängdes om lite, och jag och Almaqlara gick och la oss hos mig klockan 24:00. Jag somnade 4. Sen gick vi upp 6 för att stå på loppis och sälja gamla, dammiga kläder:P   = 2 timmars sömn för Nikki

Sålde massor med gamla hästböcker ^^ har miljontals:P Tjänade bara 120 kronor innan vädret bestämde sig att bli till höst. SERIÖST! 13 grader, satt med strumpbyxor och tjocktröjja och frös ihjäl.

Så när jag äntligen kom hem hade vi strömavbrott... WTF!? GUD, VAD I HELVETE VILL DU MIG? nej, jusdet, jag tror inte på dig.

Men nu är jag varm, mätt och lycklig:P haha, för kim hittade en gammal påse(gud vet var den har varit) med mina mjukisbyxor, nässecär(favvosmink) och favvo t-shirt:D  SCORE:D

Underhållning under elavbrott:


Vill verkligen ha den här, fast den är ännu mer justerad i mitt huvud^^
Det röda ska föreställa små röda blommor med gröna blad.. hehe snyggt värre;)


Suuck,
man skulle kunna sy bra... kanske kan be syrran^^ hihi

ikväll blir det chillfest i simrislund
kyssokram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0