Sjusovare...

Vaknade för 1 timme sen.  vad ska jag nu skriva? x) haha.

Jag vaknar med masso av amerikansk highschoolfilmmusik, bästa peppen ever:)

Okej, pressat schema: Eftersom jag valde att äta frukost i en timme, ska jag nu hitta gamla saker att sälja på suckarnas med emilie imorrn, duscha, klä på mig något vettigt och ta mig ner till stan på en timme. kanske hinner om jag börjar nu.... hehehe.... ain't gonna happen^^

Här är några härliga humörshöjare:
All stars - Smash mouth

 

What's the point - Johnossi

 

 

 

Tubthuming - Chumbawamba

 

 

 

Time to pretend - MGMT

 

 

Suddenly I see - KT Tunstall

 

 

New Slang - The Shines

 

Puss och kram alla^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0