Slapp

Igår var min otursdag.
Först sprängdes almas väska(spray-deo) för den vilade mot mitt avgasrör när jag skjutsade alma hem från stranden. Det inkluderade min favoskjorta och hela hennes sminkväska. Någon timme senare tappade jag mitt favorithalsband i marken och det bröts på tre ställen. Det var en spiral utsnidad av ben från nya zeeland. Cry baby :'(

Sedan blev jag, almaqlara, klara, julia och anneli utskällda av en bonde påväg till en fest i simris, för att han trodde att vi roade oss med att skrämma hans kor (!?) Vi gick bara brevid hagen, ååh, blir så sur >< haha

Det var några stockholmare som hade festen, och de var skittrevliga och alla hade kul, så liite tur hade jag ju ändå ^^ Men jag hade suttit ner och druckit vin hela kvällen, och hade bara blivit lite lullig.. trodde jag. Tills jag skulle gå därifrån. Kom ungefär 200 meter. Sedan minns jag inget mer. Men Abbe fick mig tydligen att ringa min mamma som hämtade mig. Gulliga abbe, han skulle egentligen sova hos mig, men åkte 1,5 mil hem med sin lilla 30-moppe mitt i natten. Gonna make it up to him some day <3

never again.

Har bara sovit idag, mår fortfarande illa. Tur att man är relativt ung och inte blir så bakis. Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0