Blandat

Kom just hem från jobbet och har fått lön för de få gångerna jag jobbade i juni^^ fast inte för idag:P


DAGENS TIPS, DAGENS TIPS, LAL LA LA LAL LAA DAGENS TIPS!

Tips i form av musik:



Jag får nästan ont i magen av denhär låten, den är verkligen äckligt vacker.
Det är en sån låt som man lyssnar på jättemycket, och när man sedan hör den igen efter några år väller minnen över en:P
Resten av Bon ivers låtar är också skitbra, speciellt Flume och Skinny love.

...
och inspirationen av den mer tygiga sorten idag är:

En stor turkos t-shirt från någonstans och en kjol från Monki.
Vita vanliga tygskor från komstad haha, för det vet alla var det ligger...

 

 

About hultan, jag får tillbaka 800 för bussresan iaf, men jag tror jag har förlorat 1450:- -.-

De säger att man får komma in på Arvika för 500 spänn om man har en hultanbiljett. Vet inte om jag vill dit, men det kan ju va en lösning:P

hoppas kan man ju alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0