C-vitamin, räkor och créme fraiche

Väntar på att min kära pojkvän behagar svara på mitt sms. Han kan väll inte sova fortfarande? ...Hur som helst tråkäter jag! :D Wooohooo!! LIVIN' THE DREEEAM! (Anneli säger så hela tiden, har fått det på hjärnan)

Jag tänkte när jag startade bloggen att nu skriver jag bara intressanta och snygga inlägg även fast det blir sällan. Vad gör jag? jO, jag berättar om min mat! För de som läser min blogg, vilka är typ 2, är nog gränslöst intresserade... Hohoo? Någon här?...gon här? ...här? *ekoeko* haha:D

Fast jag kan inte låta bli att tipsa om det jag äter. ååh... orgasm i en oral del... låter fel... but true.   dregel...



Ahhhh.... SLURP!^^


Abbe ringde just "...va? skulle vi va idag?" Tack. haha, nä, sticker till honom nu iaf^^

Pusshejjleverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0