Midsommar

Efter midsommar brukar jag tänkta att snart är sommarn slut!! :'( brööl!! men nu har jag insett att sommaren forfarande väntar:D wiie!

Igår hade jag och alma midsommarmys i almas trädgård med lite folk, gjorde kransar, åt mat, lekte lekar, åt mer mat ^^:D Efter ett tag droppade det in mer folk, och eftersom vi egentligen "inte var hemma hos alma" så bestämde vi oss för att styra skutan mot stranden. Blev kanske lite för glad i hatten.. höhö:P Men det var mysigt, 8 pers från min förra klass var där! Blev lite förvånad:P  

Upptäckte också att jag inte alls slutat vara mörkrädd! xD gick själv hem till alma mitt i natten genom en liten skog, trodde jag skulle dö! jag bara... kolla inte bak nikki, det är inget där! hahahaa

Snart kommer bilder:P:D måste få dem skickade till mig

Vi var på denhär stranden:)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Bra blogg!

2010-06-26 @ 23:04:41
URL: http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0