Pysslat :)

Bestämde mig för att bara vara hemma och ta det lugnt. Det var en SJUKT DUM IDÉ!
Nu är jag jätteuttråkad -.- grr.... MEN! Inget dåligt utan något bra, så jag har gjort en ny, PIMPAD, ekonomimapp till alla mina viktiga små bankpapper och sånt. :) wiiie:D Check it out!


Kom lite såhär i efterhand att den blev lite porrig, med munnen över killens privatare delar och regnet ur trosorna, men TRO MIG, jag insåg inte det förrens efteråt.... Hoppas inte min föräldrar granskar den för nog bara xD hahaha pussiluss


Kommentarer
Postat av: dilldoo

AHHHH!! nikkikick! fyfaan vad sexiisch blogg! och ditt pyssel är såå naajs, lööv munnarna på the hunky mään! Du får hjälpa mej designa min layout på bloggen om du vill... min blogg har hamnat lite i skuggan på siståne, är bloggtrött... men med lite desginhjälp så kanske... ;) du har en ny följare av din blogg nu, wooohooo ^^pusselusse!

2010-06-22 @ 14:37:09
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0