Tisdag

Bitchslapade mig själv upp ur sängen klockan 8 imorse ^^ Blev tillfrågad 10 på kvällen om jag kunde rida två pållar på morgonen. JA! tänkte jag, pengar och skojj, toppen! ...Tills jag kom på att min sömncykel inte är optimal för morgonridning x) haha, jag får skylla mig själv. Fick i alla fall 5 timmars sömn. Kom hem från jobbet ett och stack ut och joggade... ambitiööst, jag veet! är jättetrött nu:P Men det får jag inte fortsätta med, för ikväll blir det stranden... hoppas vi ^^

Hahaha, nu vet jag varför denhär bilden är lite freaky,

håll för vänstra sidan av mitt ansikte så ser jag wicked ut som faan XD

Tvärtom ser jag jättesöt ut... nikkis två sidor visar sig. Dum dum dum duuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0