To the G to the otland

Om några timmar sticker jag och min käre pojkvän till Gotland för att rehaba oss hos hans urgulliga småsyskon och pappa i några dagar(till lördag).

Hittade gamla tidsfördrivsbilder. Eh, varsegoda?

 

Haha, passande nog passar den här bilden ganska bra in på mitt liv:P

Men det ska det bli ändring på, nu när jag åker till Gotland.

Jag känner verkligen att jag behöver det. Tror aldrig jag har känt så innan men jag orkar verkligen inte vara kvar hemma längre, det ska bli skönt att byta omgivning helt, förhoppningsvis känns det bättre när jag kommer hem igen:)

Älskar er:) pusspuss.

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så jättemycket :) (förlåt för att jag svarar så sent)

2010-11-02 @ 16:50:34
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0