....vem uppfann rubriker?

Jag har haft utvecklingssamtal. Jag är duktig, duktig, ledartyp och borde göra mina läxor. Okej, avklarat.

Försöker komma på lite tankar om en filosfisk text om estetik. Vad är skönhet? Lite intressant, men får inte såå många tankar som jag brukar. Hmmmm....

OKEJ! jag är inte särskilt sammanhängande, men tyvärr, vi får deala med det idag. Jag vill uppdatera nya bilder, men här är mitt dilemma:

Pappas hus: Man kan lyssna på musik och redigera bilder samtidigt.
Jag får all inspiration och tålamod från musik.
Pappa har världens sämsta kompaktkamera. ><

Mammas hus:
Datorn klarar inte av Photoshop och spotify :'(
Meeeen... nikon D80 in my heart!!

Ilandsproblem.
Men jag vill uppdatera med snygga bilder, vilket är svårt:P


En bra låt istället:

John Butler Trio – Losing You

Puss

Kommentarer
Postat av: emmys bloggkalas

haha , arbetslös kallas det :D

jag har en del tid att slå ihjäl :)

2010-11-18 @ 22:05:01
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0