Skurk

Kom precis hem från Anneli, trött av piratesofthecaribean 1 igår och vackert höstväder idag.

Jag började snoka ihop lite kläder till min och Disas halloweenfest på fredag:D Det ska bli så jävla kul!

Hur som helst, slängde ihop en slickad hästsvans, skäggstubb, mina bruna gubbyxor, en randig t-shirt och en rutig kavaj till en super-skurk. Först tänkte jag vara superhjälte tillsammans med Sonia, men det är roligare såhär tycker jag:) Jag blev lite inspirerad av Johnny Depp igår och kajalen är en följd av detta^^

Inspiration:


Visst liknar jag en kille lite?


Testade med väst också, ifall kavaj blir för varmt.



Sedan har jag såklart en mask också:D



Haha, jag vill ha fredag NU!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: tack tack! :)

2010-10-26 @ 16:31:55
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0