Stockholm!

Vi sov i farfars hus på Lidingeö. Han dog förra våren. Hittade lite intressanta saker:)

Bilder på när han var liten.



Här lite äldre. HAN ÄR STÖRT LIK MIN PAPPA!



Gammelfarfars staty och foto blickar ut genom fönstret, haha:P



Hittade tidningar som delas ut till alla villor på lidingeö. Haha, bekräftar verkligen det där med överklass.



Runt tio i lördags gav vi oss av med kusinerna för att överraska farmor



Min kusin Anna i trappuppgången utanför farmors lägenhet på gärdet.



Pappa och Kim tände ljusen.



Väl inne hos farmor fikade vi.

Folk brukar säga att vi är väldigt lika... stämmer det?


Farmors trappuppgång

För att liva upp farmors 75 årsdag spelade vi först bowling!


Lite skillnad på denna och den under simhallen här hemma:P haha

Kim är en tjusig bowlare

Efter bowlingen åkte hela tjocka släkten till Moderna för lunch och utställningar:)

Farmor, Anna och Jag utanför moderna:)

 

SÖNDAG

Påväg från farmor med kim till drottninggatan för lite shopping^^

Sedan begav vi oss till gamla stan för att äta på en helt underbart god vegan/vegeterianresturang:D

Kim och jag påväg mot slussen/Fotografiska:)

Efter en sjukt händelserik helg åkte vi söderut hem till skåne igen:)

KRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0