Plugg

Här är en länk till Disas blogg med inlägget då hon och Phyllis gjorde papperplagg...
Jag dör, så snyggt. Get why I'm impressed?:P

Sitter och gör en fysiklabb som skulle varit inne för 4 månader sen.. hehee.. Scooore! Minns inget nu, det är lite jobbigt:P

Nu har jag nästan en klar projektarbetsidée i min hjärna!! Även fast det nästan är två år tills det ska lämnas in:P
Jag tänker måla och fota motiv som inspirerar till något inom miljö, antagligen miljöförstöring, sen så ska jag ha en utställning vid påsk 2012. Ja, jag vet, då är vi redan döda, men det är kul att planera, haha!;) Jag bor ju på Österlen och då är det en flummig konstnärsvecka varje påsk, passande och bra. Några kompisar som hade en konstutställning, (också som projektarbete) lyckades till och med sälja sina tavlor! Hur häftigt hade inte det varit? Tänk om någon skulle vilja köpa det jag gjort? BALLT!
Vill börja nu x) haha, det kan jag iof, bara att sätta igång:)


Nu får jag fortsätta jobba med labben... Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Disaaaa

nikki vilket jädra driv du har! ballt, jag blir nästan lite avundsjuk! vi måste inte bara träffas och fota, vi kan träffas och måla också! har kommit i gång med det kreativa lite jag med :D stafli + duk + akrylfärger = gorillaaaroliiigt :D:D måste besöka en målaraffär snart och inföskaffa mer roliga grejjer :D YEAH! nu ska jag måla, pussinuffssaaan

2010-09-02 @ 16:39:20
URL: http://disisdisa.devote.se
Postat av: Disaaaa

... och förresten så kommer inte jorden gå under förrän i december 2012 så du hinner! MENTAL HIGH-FIVE! ;D

2010-09-02 @ 16:40:16
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0