Det är en väldigt fin solnedgång ikväll

Jag sitter i köket och frestas av någon vegetarisk gryta som min syster och pappa lagar. Det har varit så vackert solljus idag och luktat så gott! Löv, jord och regn... Jag har höstkänslor:D Jag älskar Sverige och årstiderna^^

Just nu läser jag meningar på franska som på något vis ska bli en bok tillslut, men vackert är det i alla fall.

Määäh, gårdagens outfit var verkligen snygg:)

 

MER RÖTT ÅT FOLKEEEET!

 

Imorgon åker vi bil genom skogarna till stockholm. Då får jag massor med tid att läsa alla filosofi och engelska skönlitterära böcker som jag borde. Det är ju positivt. Det är positiva dagen idag:D

Och jag är otroligt positiv.

Positiv.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0