Home from town

Jag åkte Malmö med Ilka runt elva idag, vi fick inviga de nya pågatågen^^ superfancy! med stjärnhimmel i taket på den tysta kupén;) ULALA!


Jag måste säga att årets mode, speciellt på Zara, är så stört mysigt! LA COLOURS IS BUILDING LITTLE HOMES IN MY HEART!

Köpte ett par bruna gubbyxor, och en stor, brungrå, stuckad halsduk:) Tänkte köpa en militärgrön, stickad mössa och en orange-gul stickad tröjja, men eftersom jag och ilka är sånna lantisar lyckades vi missa att affärerna stänger 4... eeehee... Meen jag är skitnöjd ändå:D

Haha, sen missade vi femtåget, och nästa gick inte förrens halv åtta. Så jag kom hem typ 9:P yey!



Halsduken, Likyliky?:D



La Byxõs! Asså, de är så sexiga:P Haha, ska lägga in mycket snyggare bilder på dem sen!


Kommentarer
Postat av: Dilan D

Jättenice blogg :)

2010-09-19 @ 12:29:34
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0