Igår

Jag slutar klockan 12:00 på fredagar, så kul, för då kan man verkligen göra något med dagen.

Igår använde jag den genom att direkt efter skolan stack jag, Niklas, Anneli, Sonia och Phyllis och repade lite. Några från min klass har startat ett band, vi är nämligen inte bara NVnördar, utan också musiknördar^^
Men Måns, Gabriel och Karna kunde inte. Vi ska träna imorgon igen:)

Vi började att göra om Dancing on my own - Robyn till en akustisk version:) Men vi saknade bas och trummor, så vi kom inte så långt.

Hahaha, ofcourse spårade det ur, låt mig presentera; Trumpetbattle




Gillar att Niklas står där och ser lite lagom förlorad ut... haha

Här är en länk till en spotifylista vi har med förslag på låtar vi vill göra
MOIST
Partylåtarna ska bli akustiska.
Vi är lite kluvna kring bandnamnet, men Moist är ganska poppis. Vi gillar att misstolka.

kram^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0