Lika oplanerad som alltid

Ska till Abbe någon gång när jag pluggat klart. Vilket jag trodde jag skulle göra just nu... eh... ser inga fysikböcker dock... måste alltid jag hämta dem? Kan inte de komma till mig för en gång skull. Nä! Anfäkta och regera! Nu är det deras tur att röra på fläsket. JAG PLUGGSTREJKAR TILLS DE KOMMER TILL MIG.

Jag kom precis på att jag ska till Stockholm i helgen och gå på muséer med min farmor och mina kusiner:) Farmor fyller 75. Hon verkar alldeles för ung för att va 75. Hon är en riktig kulturtant:D Muséeum är nog hennes favoritsysselsättning, Haha:) Snuttegull. Jag hoppas jag hinner shoppa lite^^

JAG ÄR SÄMST PÅ ATT BLOGGA. och på att umgås med min mamma. Har inte träffat henne på en vecka. ÄSsss...! Värdsliga saker. Nu vill jag ha äppelkaka.

Röd och svart idag:)






Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Anna

hejsan fina du!

nu är det så här att jag söker alla möjliga människor från alla möjliga platser runt om i Sverige som gillar att skriva! jag behöver nämligen lots of kärleksnoveller till en bok jag ska trycka i samband med ett projekt! om du vill veta mer får du så gärna kolla in min blogg ♥♥♥

2010-09-29 @ 19:55:22
URL: http://omkarlek.blogg.se/
Postat av: Timotej

Åhh, fin outfit och fin bild under.

2010-09-29 @ 21:13:45
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: hahaha youre welcome :D

2010-09-29 @ 22:21:47
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0