Projektarbete

Jag funderar på ett projektarbete till trean, jag har jättelänge velat göra en stopmotionfilm av till exempel en blomma genom hela året, typ en bild varje dag i tex solnedgången. Från knopp till visset skal. Men jag vet inte, funderar fortfarande på att göra det. Att det ska vara en växt är för att jag tänkte att det skulle knyta an till NV-ämnena.

Jag vill iallafall göra något kreativt som jag tycker är kul, för då kommer jag att jobba mycket hårdare och ha roligare samtidigt. ÅH! blir så inspirerad av Phyllis, hon ska göra en klädkollektion i papper! Och ha en runway med dem sen... awsuuume...! Hon frågade om jag ville vara modell, hoppas hon inte ångrar sig:P fast det är ju lång tid kvar.  Jag har övervägt också att göra en fotoutställning med bilder som provocerar till att göra något för miljön. Typ gifter som dumpas i havet eller något liknande. Men jag vet inte riktigt... haha, är riktigt peppad!:P

Tål att tänkas på. :P

FUUUUCK!!! NU ÄR JAG SEN TILL RIDNINGEN!! RÖÖÖV

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: disalisavisanisafisa

men heey.... var inte pappers/tidningspapperskollektion min idé från början?! känner mej bestulen... ^^

2010-09-01 @ 21:41:58
URL: http://disisdisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0