Söndagsplugglugg

Heej! Jag har missat en dag:P Whupps;)

Laserdomen var stört kul! Man var död efter två omgångar (20 minuter per omgång, man blir så inne i det, sick) Vi kom dit klockan 12 på dagen. Höll på till 22:00 när de stängde. Dränkt i svett och cirka 10 pers färre än när vi startade gick jag, Alma qlara och tre killkompisar och chillade på en uteservering med några öl tills vårt tåg skulle gå halv tolv. Trodde vi XD Haha! Det gick halv ett. Score;) kom hem klockan 2. But still, Jättekul dag!

 

Jag orkar inte säga hur många prov och inlämningar jag har, så jag låter bli. Råpluggade igår innan jag stack iväg på fest hos Sofia. Skitkul det med... Jag har ovanligt kul i mitt liv:P

Nu sitter jag och pluggar, pluggar och pluggar... eller, rättare sagt så nu bloggar jag... och innan dess facebookade jag...

...har läst lite glosor. Jag är fucked x) Haha, men NU ska jag jobba så det luktar bränt av min tankekraft ;)

Kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0