Jobb

Igår kom emilie hem från spanien och jag, ilka, emilie och alma festade från tio till halv fem på morgonen. Sedan var jag tvungen att gå upp kl 7 för att sticka till jobbet. Blev panikinringd av det jobb som jag inte fick på ett café. Men lär tjäna 2300 på bara fre-mån, så jag hoppade in. Har aldrig stått i ett café i hela mitt liv. men det gick asbra. Dessutom är det konstrunda här på österlen och det är fem miljoner fucking turister ÖVERALLT.

Jag orkade inte thaiboxas nu pga överstående anledning.

The Real Tuesday Weld – Bathtime In Clerkenwell

Enda negativa med jobba är att man missar solen:( Fast jag har bott ute resten av lovet så det är chill.

SLUT på mitt ointressanta liv. Jag blir alltid lika kär i The kouples videos. Om man föreställer sig tjejen mindre anorexisk. 



Min släkt kommer snart. Det känns såhär:



Buhuhuuuhhuhuhehehhehehe.... ehhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0