Hmm, mm!

Gud vad det händer saker.
Bloggar är opraktiska på så vis att man inte kan styra vem som läser. Att folk som verkligen inte har en aning om vem jag är läser min blogg är helt okej, och också mina bästa vänner. Men när det kommer till folk som bara känner till mig eller känner någon jag skriver om blir det jobbigt. Har lust att slänga ur mig ifall jag träffar nån kille, men det känns asfel att skriva om det när det inte är seriöst. Men det är det man vill göra när man har en blogg! Jävla jävligt!

Så... jag kan inte riktigt skriva om mitt senaste dygn, fast jag skulle älska att göra det. grr!
Kan säga att jag sett 3 bra filmer, Cast away, Cornelis och Walk the line.
Och jag har kört bil för första gången i mitt liv:D

Istället!
Peppar jag inför USA (New york och roadtrip i Californien med mamma om några veckor)
Då ska jag köpa två par vans (dollarn är så jävla låg just nu, så de kostar ca 350:- :D)



Och en massa trosor från topshop.
Och så letar jag flygbiljetter till thailand:D längtar som fan!



Ska inviga vår surfbräda som vi köpte i australien för två år sen på söndag!
Med marco och hans kompis Karl-Johan(tror jag han heter).
Spennandeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0