Trött

Kom hem från fest hos elias för någon timme sedan. Skulle egentligen ha klassfest ikväll, men är så trött och hes att jag tror jag måste låta bli:( Men hade så kul igår så det gör inget:P Jag, Ilka, Mattis och Anton åkte vattenring bakom Antons båt. Så jääävla kul!

Nu sitter jag och segar med alacazam

Det känns alltid mycket bättre att ha ett djur nära.
Är ganska rastlös nu, men Milli och mina ormar fixar biffen, gosisar.

Köpte nya örhängen förgår på torget i simrishamn

Och ett läderarmband (längst ner)

 

Nu ska jag göra tråkiga saker och överväga att åka till IKEA med mamma och Kim. Borde, men orkar nog inte.

Intressant inlägg.se


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 15:42:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: AlmaQlara

Hur kan du inte vilja åka till IKEA! det är typ candyland no1, och köttbullarna?? kom igen, 16 spänn liksom eller nått! Ses ikv i Kivik? Possy

2011-08-04 @ 09:04:33
URL: http://botoxmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0