Dagens upptäckter

Igår var det fest i medborgarhuset, -300 meter från mitt hus.
Det var skojj:) Det var tvillingarna Niklas och Patrik som fyllde 18.

Idag har jag, AlmaQlara och Alma kollat på "what a girl want" och "Eva&Adam" på VHS, då vår DVD hatar oss.

Sedan har jag städat, diskat, bäddat, plockat smutstvätt och planerat inför utställningen. DUKTIGT!

Så nu ska jag bada, läsa och måla. Samt visa dagens upptäckter

Denna cover på lady gaga's nya "Born this way"
av Ulrik(svensk snubbe)

 

Och Annika Marklunds underbara blogg.

( läs inlägget om bisexualitet! jag började gråta, jag älskar hur hon skriver, det känns så sant)

Och jag avslutar med något jag har påmint mig om idag,

ta det lugnt, gör sånt du gillar och njut av att slappa röv;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0