Det klarar sig och jag fixar det

Sammanfattningsvis har mitt lov varit ganska skönt. Jag har inte haft tråkigt, umgåtts med folk och uträttat massor. Ändå känns det jävligt tvekis om vi kommer hinna med allt som ska göras inför konstutställningen.  Det är två veckor kvar exakt, jag och Alma har skrivit tiotusen scheman tio gånger om och gått igenom allt om och om igen, men jag är cirka 500% säker på att något har glidit oss mellan fingrarna och jag väntar bara på att vi ska stöta på ett problem och svagt drabbas av panik och deprission. Men änsålänge funkar det.

Höll på att skriva "det går bra nu", citerat från en av petters låtar som heter just så.. tror jag? Men jag kom på att det för det mesta bara går. Jag har varit ganska deppig i vinter men not any mooore. Allt är bara lite rörigt. Fan, allt får hålla sig flytande utan mig, känns som om jag drar i allt just nu.

I dessa stunder är det faktiskt ganska najs att supa, lyckades dela en extra large vodkaflaska på tre i fredags. Jag minns inte mina 40 spyende minuter på toaletten, så det var bara kul. Det är ganska underhållande att raggla hem genom staden klockan halv två på en lördageftermiddag och skratta åt hur man måste se ut och att jag trots mitt illamående har vårkänslor.

Går igenom lite av mina gamla bilder för att hitta några jag verkligen vill ställa ut. 
Här är några











Jag har hur många som helst. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig. Suck!

Kommentarer
Postat av: Maidie

Den på stranden var verkligen jättefin! o:

2011-02-27 @ 22:28:09
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0