Musiksjälsfrände:)

Jag är ju nördig och kollar på videos all night long,
iallafall, det finns en kollektion av "Take away" musikvideos,
där olika artister är på mer eller mindre allmäna platser och spelar sin musik för alla.

Helt underbart och improviserat filmat,
och som genom ett under är det så sjukt många bra och underbara artister med!!

Varning(eller något):
Det är ganska... segt. Men jag tycker att det är det som gör dem så speciella.
Kolla upp musiken på spotify om du inte har hört den, de är ännu bättre där!

The Gardener - Tallest man on earth



Flume - Bon Iver


Kings of Convenience

-bra påminnelse om att alltid vara lycklig, och lugn!


Home - Edward Sharpe and the Magnetic Zero'


Mumford and sons - The Banjolin song


Beirut - Nantes


Den här sista har jag visat innan, men det är så förfärligt bra:P:)

Imorgon ska jag försöka vara lite udda klädd, behöver lite uppmärksamhet haha:P

Längtar till ... allt möjligt, imorgon, i sommar, att det ska hända saker
och att uppträda, att bara vara och leva lite:)

Godantt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0