Plagg och framtidsplaner

Idag åkte jag och sofia in till malmö för att shoppa:D

Jag blir så jävla glad av sol! Den lös oss i ansiktena hela dagen och vi njööt!

Riktigt lyckad dag :D Nu borde jag plugga matte... huuu

Detta är halva min tjocktröja jag köpte.
Jag skulle ut med milli och tittade inte på vad jag gjorde, och lyckades dra ihop fel.
Snacka lycka också! Jag har gett en helt ny betydelse till namnet "munkjacka"! haaha:D



200:- på H&Ms killavdelning:)
Alltså, lambimjuk inuti!




Här ser ni min väldigt smutsiga spegel, omålade rum och nya 53:- kostande (Mörkblå)shorts från Indiska!:D
Strumpbyxorna köpte jag i tvåpack och de är från h&M(70:-)



Och här kommer da da duuum...
Höga mörkblå jeeans!!!
(300:-@Monki)



Jag är inte alls slarvig när jag försöker förstärka färgen på byxorna, nejdå.

Okej, Den här t-shirten var på rea på monki.
Gissa vad den kostade?
40 fucking kronor! :D så mycket borde allt kosta!



Jag skrämde livet ur mig själv! Jag råkade fukka upp kontrasterna i några sekunder och jag såg så SJUKT JÄVLA OND UT. Riktigt, riktigt evil... huuu



Och här kommer hoodien igen^^



Nu står mamma i köket och gör smoothies på Ben&Jerry's cookidoughglass och fryst frukt.
MOHAHAHHA FETT MED GOTT!

Jag köpte en sportBH också:)

Så nu har jag allt mer än tillräckligt av allt! Utom trosor och skor...
Ässs, trevlig lördagnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Maidie

Detta är verkligen en blogg jag fastnade för. Jag ska följa på bloglovin :D

2011-02-17 @ 21:57:18
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0