Sagor rules

På tal om ingenting, jag blir alltid lika förvirrad när jag väl får en humörssväning.
Var verkligen URDEPP fram tills solen gick ner, men nu är jag glad och normal:P

Jag har lyckats att inte räkna matte, ingen förvåning där alltså;D

Längtar till Berlin efter 3:an! Fan vad jag ska leva livet med sonia:D

Iaf, ikväll har jag släppt ut lite fantasivärldar






Gud vad kul det hade varit att bli barnboksillustratör...
Det är verkligen något jag skulle kunna bli:D


Här kommer allt som behövs för ett asnajs bad:



En skitkul, flippad bra bok:D



Sist och minst en badbanan och MASSOR med skum:D

GODNATT ALLA HATTIFNATTAR DÄR UTE!:D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Badbanan + MASSOR med skum = Skumbanan



Aaahahahahaha! xD

2011-02-09 @ 17:04:12
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: chesus

skum banan. skum. heh. kult

2011-02-13 @ 21:10:18
URL: http://jesusharlandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0