Sammanträffandets dag

Idag vaknade jag med Alma och Klara i min säng och gabriel i en sovsäck bredvid.

Vi gjorde pannkakor till frukost i mitt ytterst lilla kök och efter 11 strömmade det in och ut folk.
Sammanlagt har det nog varit 20 pers hemma hos oss idag, fast lite utspritt.
Vi har haft möte inför AUFAN-utställningen och stormat idéer:)

Sedan gjorde vi affischer för hand
(tänkte att de drar till sig uppmärksamhet mer än datorgjorda)




Nu kommer vi till sammanträffandena!
Jag ritade den här bilden för ett och ett halvt år sen,
sökte "kyssar" på google för att få något att måla av.

Teckningen:



Originalbilden:



Så kommenterade min moster idag: Det där är väldigt likt en bild som mikael(min ingifta morbror) har fotat.
Så länkar hon till bilden. Så är det den! Denna helt slumpmässigt valda bild som jag valt att rita av för länge sedan har min morbror, som jag firat jul med, praoat hos och vaktat hans barn, fotat! (han är frilansfotograf)

Oddsen är inte stora alltså. chocken här:P

Kommentarer
Postat av: Maidie

Fett duktig på att rita ju! o:

2011-02-22 @ 23:04:52
URL: http://maidies.blogg.se/
Postat av: CJ

Well done!

2011-02-23 @ 19:35:28
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0