Jävligt mycket söndag

I helgen har det jag varit på två fester, en helt random inflyttningsfest och en klasskompis 18-årsfest. jag får en chock varje gång jag säger det, 18! Folk i min klass är arton! hur gick det till? vi är vuxna! hjälp

Jag och klara(som sov hos mig) panikvaknade halv ett och hon sprang iväg och glömde typ alla sina kläder, hahaha!

Jag har pluggat men har fortfarande dåligt-åhnej-jag-måste-plugga-samvete, say what? För att råda bot på det sitter jag och skissar på två killar som strular och blev inspirerad av en annan bloggare och håller på att göra små lyktor av konservburkar, sprayfärg och skruvmejslar.

Om du behöver soundtrack till ditt liv:

Florence + The Machine – You've Got The Love

Mumford & Sons – White Blank Page

Den nedersta river sönder mitt hjärta ibland. VELDIGT FIJN:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0