Kläder!

Jag beställde en t-shirt från Kan Dee Shop i fredags och i går kom de!

Här är t-shirten:



Snygg, (skön som fan) och enkel:D
Den är redan nominerad till mitt favoritplagg.

 

Sedan beställde jag ett linne som jag redan visat:

 

Som man ser på bilden så har den "boxarlinne"-rygg. Alltså en smal rygg där man ser mycket av ryggen. Precis när jag tänkte beställa den tog den slut, men sedan kom den in en vecka senare och jag beställde den då.

När den tillslut kom så var ryggen bred, American Apparell style. Så surt, för det var ryggen jag tyckte var snygg med linnet. Ja, förutom det awsume motivet då:P

Det visade sig att jag får skylla mig själv för de hade helt enkelt klippt bort ryggen

på bilden när jag beställde och skrivit "AA" efter linnets namn, så jag hade varit ouppmärksam.

Still, it sucks. Kan inte bestämma mig om jag ska skicka tillbaka det.

ILANDSPROBLEM HEJ!

 

Det är en manifestation emot rasism och främlingsfientlighet i tomelilla idag.

(Läs om trakasserierna här)

Orkade dock aldrig ta mig dit, shame on me. Men jag är glad att folk visar sitt stöd^^

 

Gnatt


Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: vad kul! jättesnygg du är i teen ovan! en riktigt favorit bland en massa tjejer där ute! och ang. linnet med brottarrygg. jag håller på för fullt att redigera om alla bilder så att bilderna ska visa exakt hur plagget ser ut! förstår att du blev besviken när det inte var brottarrygg som du så gärna var ute efter. personligen så tycker jag att american apparels linnen är snyggare och skönare i materialet. american apparels linnen är i viscose vilket också gör att linnet faller snyggt mot kroppen. men detta är ju en smaksak :) hoppas du får en skön fortsatt dag! kramar!

2011-01-20 @ 22:59:14
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0