At peace

Är helt hooked på den här låten just nu

The Smiths - Please, Please, Please, Let Me Get What I Want

Idag är en speciell dag minsann! Jag har namnsdag och min fjonk Alma fyller 17!
Jag har börjat vänja mig vid att umgås med folk som är 18-19, så när jag inser att jag och mina vänner bara är sjutton blir jag nästan förvånad på något vis. Samtidigt som jag inte riktigt inser att jag kommer FÅ LOV att gå på krogen om ca 4 månader, utan att någon ser min ID och typ "Hörredudu!"

Till saken! Jag och Emilie och några andra kompisar hade planerat en champangefrukost för vårt födelsedagsbarn!
Och klockan 10.00 kidnappade vi henne från hennes hus med tjut och ögonbindel.
Väl vid picknicken dracks det champange (1,5 liter på typ 6 pers), skattletades och kyckling+baguette ätandendes det.

Vi hade trottsat vädret(regn) men gav upp tillslut och gick hem till mig.
Där myste vi och umgicks. Har filmat alltihopa, ska göra en liten film senare:)

Sen har jag bara myst och sovit.
Gud vad jag älskar idag! All musik låter så fint, och jag typ glider runt i ett persikofärgar moln av mys.
Sedan fick jag en överraskning av mamma!
Ett stort set med akvarellpennor och ett bord dukat med bakelser och levande ljus!
Jag gillar faktiskt att mamma bor själv, hon lever verkligen. Hittar på och gör vad hon känner för.

Nu ska jag sova lite till och inatt ska jag förhoppningsvis iväg till en filur.

LIVET




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0