Jobb, fest och tågbiljetter

Känns som jag jobbar konstant.
Jobbar, sover, åker direkt från jobbet till fest, sover, jobbar, sover.
Men! Jag har det trevligt ändå! jag blir rik, alltid bra liksom.
Och festen var Emilies "hejdå-jag-flyttar-till-usa-ett-år-FEST", kul och tårfyllt-



Lite bilder är lånade av AlmaQlara







Den känslosamma värden i egen hög person <3.


Idag lyckades jag äntligen fixa ledigt för torsdag-fredag!! SÅ EMMABODA HERE I COOME!!

Har inte lyckats fixa skjuts hem än, men vafan, det löser sig!

Skriver packlista och peppar! Alltså kolla torsdagens spellista:



Dreeegeel duuuuuh höhö
PARTY!

Kommentarer
Postat av: AlmaQlara

NIKKI!! DU HAR JU MISSAT MOVITS OCH DJURPARK!! DOM SKA VI DANSA SATAN TILL OCKSÅ!! PUSSY VI SKA ROCKA FÄTT! idag köpte jag en brassestol. hihihihi

2011-07-25 @ 15:17:49
URL: http://botoxmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0