Syndafloden?

I tisdags efter Kim 20årsmiddag, kände jag hur jag började få ont i halsen, IGEN, och nu är jag sjukare än någonsin.

Jag fattar det inte, jag brukar aldrig vara sjuk, men de senaste tre månaderna har mitt kropp havererat totalt.
I april var jag trött två veckor och fick sen halsfluss, frisk två veckor sedan fick jag halsfluss/körtelfeber precis innan siesta. jag hade så mycket i skolan m.m. att jag fick dras med det och det förrsvann aldrig. Så, den 18 juni, bryter allt ut och jag är sjuk i en vecka. Tillslut får jag reda på att det är körtelfeber, och vilar mig i 2 veckor. Ärligt, GÖR INGENTING(något av det värsta jag varit med om, mitt i somaren, sängliggandes) sedan tar jag det lugnt, fastän jag känner mig frisk. Till i tisdags.

Jag kan inte äta, inte svälja, inte prata, inte borsta tänderna, inte ligga på sidan. Jag kan inte ens vrida nacken!
I fyra dagar har jag mått skit, och jag blir bara värre och värre! Jag orkar inte. Varför tar det inte slut?
Har bara lyckas dricka två koppar nyponsoppa på tre dagar.

Det värsta är när jag inte pallar och börjar gråta för det gör så ont, för då sväller halsen upp ännu mer och jag dör så ont det gör.

Tycker synd om mig själv, känns bra att det inte hjälper att jag kollade på en dokumentär om Audrey Hepburn och andra världskriget och inser att andra har det värre. Jag dör ändå. 3 jävla månader.

Vad kommer hända med mitt jobb? med Emmaboda?(det enda jag verkligen vill göra i sommar)
När blir jag frisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0