TROSOR

Min garderob, eller garderob och garderob, mitt golv är fullt med fula, dåligt designade, utslitna trosor. Ganska tråkiga. Jag gillar mina spetstrosor, men de är så sönderanvända att det är svårt att avgöra om hålen ska vara där eller inte. Plus att jag vill ha bomullstrosor! Spets är fint och faktiskt ganska bekvämt men inte så bra i hälsosynpunkt att använda jämt.

"Köp bomullstrosor då? jävla whiner"
Ja, men de är aldrig snygga! Om jag väl hittar något med fint mönster så är det typ hipster i trepack.

Mina drömtrosor är av bomull, mjuka, har ganska smal design fram, som alla stringtrosor, fast med "rumpa".
Så ska de vara söta! Blommiga och naturliga.

Har aldrig hittat något i närheten av min beskrivning.
Men sist jag var och shoppade sa någon till mig, tror det var Sofia, efter ovanstående beskrivning, "du skulle älska topshops trosor".

ÅH GUD, I DO!



KOLLA PÅ DEM.
KOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill ha dem. Allihop. Brukar inte göra sådana här kollage, men dessa trosor FÖRTJÄNAR det.
Ska fanimig gifta mig med designern. (även om det är en tjej)

Jag Skulle känna mig så jävla sexig i sånna här trosor. När jag tänker på det är det faktiskt den enda saken jag... inte oroar mig för, men stör mig på, ifall jag får tillfälle för sexy time, att jag har osnygga trosor på mig.



Brukar inte internetshoppa underkläder, men pallar inte åka till Lund för att köpa trosor.
Värt att lägga några hundra så man har snygga trosor för resten av mitt liv?
Hehhee jag har visst gått och blivit kär. Nu får jag hejda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0