Brända ben

Jag är verkligen dålig på att uppdatera. Och jag vill verkligen, för det är så underhållande att se sitt liv från ett litet-internet-perspektiv, det är bara det att man har inte tid att dokumentera sitt liv på ett underhållande, estetiskt vis samtidigt som man lever det.

Alltså, gör jag som vanligt, och sammanfattar mina senaste dagar med ord och kidnappade bilder.

Jag har för det mesta solat med mina vänner



Detta var igår. Tre saker om den här bilden.
1. jag la snabbt dit överdelen när Milly skulle fota, och det ser ut som halva mitt bröst syns för det är ljusare MEN det är ologiskt, för mina bröst är lika bruna som allt annat, eftersom jag alltid solar toppless. what?
2. har glömt bort var det andra var.
3. Jag låg egentligen på mage hela tiden för att jag var likblek där bak och tänkte ändra på det. När jag kom hem berättade pappa aatt det var den högsta UVstrålningen idag på hela året och det märktes. Jag är självlysande nu. Kan inte ens böjja på benen.

Ilka åkte longboard bakom moppen påväg till stranden och hem.



Sov hos henne i tisdags och vi kollade på Apocalypto, asbra film, see it!

Jobbade idag för första gången på två veckor. FUCK MY LIFE, men jag blir rik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0