Midsommar med morsan

Körtelfeber confirmed. Mission accomplished.

Haha, jag är inte skapt för att vara sjuk, speciellt inte längre perioder. Jag blir rastlös efter några händelselösa timmar hemma en vanlig eftermidag. Tänk flera veckor. ¤#%&!

Det jag underhåller mig med är en fotoredigeringssida som heter
Picnik.com
AlmaQlara tipsade mig om den, lite beroende framkallande.
Roligare än photoshop, för det är så enkelt
Före                                                                                 Efter




Före

Efter

Har man kul så har man.

Jag och morsan firar midsommar själva med tre ton otroligt god mat.

Just nu sitter jag och lyssnar på remixer av en av mina älsklingslåtar när jag var liten
Orginal: O fortuna - Carmina Burana

Remix:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0