Minfuck @ plattan

Jag gillar en grupp på facebook som heter Street Art Utopia, där folk postar gatukonst helt enkelt.

Idag hade någon lagt upp den här, med lite mind-fuckad konst på plattan i Stockholm


 

Så jävla häftigt! Att folk lyckas få det att se så verkligt ut.

Gatukonst är nog en av de häftigaste konstformerna tycker jag,

just för att det bygger på att väcka tankar och få folk att lägga märke till platser på ett annat sätt än de vanligvis gör.

 

Imorrn tar syrran studenten och jag och mina små nördiga klasshomies ska hjälpa till, när resten av skolan är lediga:P Nu har jag inga fler prov eller inlämningar!! FUCK MY LIIIIFEE :D:DxD

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0