Skottland och blåmärken

På torsdag, alltså i övermorgon, ska jag bege mig till Skottland halv fyra på morgonen.

Närmare bestämt norra skottlands kust.



Jag ska dit med leader, EU-projektet som gav oss pengar till vår konstutställning AUFAN som du kan läsa om idet här inlägget, eller det här.



De ska starta samma upp leader i skottland, och eftersom det är ganska unikt att ha det som vi har det på österlen så ska vi, några ungdomar som fått pengar av leader, åka dit, träffa ungdomar, se landsbygden m.m. för att ge tips och få inspiration i 4 dagar:)





Nu ska jag bada badkar och mjuka upp alla mina blåmärken och ömma muskler från thaiboxningen igår.

Jag måste bara tipsa IGEN om GROOVESHARK.COM
Som spotify, fast "på" internet och inga reklamavbrott:) ASnice^^

Beach Baby - Miracle Fortress

Kommentarer
Postat av: Ebba

Äääälskar bilden på din header med övningskörskylten. Klockren haha, bra tjejen!

2011-05-04 @ 00:18:52
URL: http://Stylebyebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0