Dagen-efter-fredag

Eftersom mitt underbara schema gör mig fri från skolan på fredagar så hade jag igår fest hos mig i Simrishamn.
Har tyvärr inga bilder, och det var pepp non stop från min sida x) Idag däremot vaknade vi, sega som as, och drog oss iväg till skolan(som ligger 300 m bort) runt 11.00 för att äta frukost. Sen kom vi hem igen, städa lite och sen stack alla. Så nu är jag själv och superseg, med mer städning kvar >< hu. Och ska jobba om 3,5 timmar.

Men mitt under festandet ringde Sofia och sa att hon har fixat biljetter till thailand!!! (Mitt glädjeskrik alltså) från 8/12 - 29/12 :D ååh, det ska bli så kul!

Är lite hooked på bland annat denna låten :

Och denna :

 



Mer bilder från Cali kommer snart


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh. varför fick inte jag sånt schema i fjor. orättvist.

Kul med thailand. och tråkigt. för mig. Att du flyr landet när jag kommer till skåne.

2011-10-08 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0