California typ nästan dag 2

Kom hem från Tyskland igår (egentligen iförrgår, men jag har inte sovit än). Och kom hem från jobbet för någon timme sen. Sitter vid pappas dator, redigerar bilder, inser hur otroligt ensam jag är(bara ett faktum, inget depp!(Mamma i USA, Pappa i Sthlm, Syster i Mora, Emilie i USA, Alma i Båstad)) och lyssnar igenom min bortglömda 857-låts-lista på spotify. Den otroligt bra, om jag får lov att säga det.

Här är lite fler bilder från Key to the alifornija.   (Tråkigt för folk som redan sett dem på fb)












Tog en båt från Fishermans wharf till Sousalito (OOOtroligt vackert)



Jaah, amerika liksom



Stötte på en fin krabat







Sen gick vi tillbaka till San francisco över Golden Gate. Blåsigt

Imorgon ska jag göra pannkakor till frukost.

Kommentarer
Postat av: emilie

du är en pannkaka till frukost

2011-09-25 @ 03:32:51
URL: http://emilieusa.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt! Åh, rådjuret, så fint!

2011-09-25 @ 20:50:21
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0