Studentkläder

Vi börjar med ett citat beskriver mitt vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-ångest.

 

Jag har äntligen hittat min dröm-studentklänning. Jag förstår att denna klänning i vissa ögon kanske är smått astråkig och supervanlig, men den har precis det jag letat efter; axellös, delen runt brösten ser ut som de är lindat runt dem, kjolen börjar på precis rätt ställe, den är lagom lång och är sådär luftig och härlig som jag letat efter. PERFECT!

Nu är bara problemet att jag vill ha den i båda alla tre färgerna brutalt mycket :/
Gul klänning på studenten? helt ok, eller?



Jag vet att dragkedjan i ryggen är lite sådär, men jag tycker faktiskt den funkar.

Och så de här skorna:

Tänkte ha dem på balen också. ihiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0