Livet



Nu är jag verkligen high on life. Jag kommer inte kunna somna ikväll för jag är så exalterad inför allt som kommer hända.

Egentligen är det inget specifikt som lockar, bara allt. Livet, framtiden, världen. Jag ska bo i Lund i höst. Jag ska söka till Lunds konst och design imorgon och jag DÖR. Det är kul och skitläskigt. Om jag inte går vidare, vad fan gör jag då? och tänk om jag blir antagen?? Det skulle bara vara sjukt. FANTASTISKT. men jaa, jag får väl se. Sen har vi modevisningar, studenten, fester, jobb, emmaboda, sommaren, resten av livet, resor, platser, människor. Jag kan göra VAD JAG VILL! Allt går!

Såhär bra har jag inte mått på två år, seriöst. Det doftar så gott, och all musik är så vacker. (...överflummig knarkhippie) Men så är det. Inte knarkig hippie alltså, bara allmänt fantastiskt. Och jag har den snällaste, bästa, smartaste och mest förstående pojkvännen. Hoppas han inte läser detta. (i så fall, förlåt för att jag är corny, måste skriva av mig) fast han har fått för sig att plugga i Köpenhamn nästa termin kommer vi ändå vara ganska nära. Kärlek is the shit.

God natt, även fast jag inte kommer sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0