Matte, matte, matte... och... lite mer matte.

Jag har två matteprov den här veckan. Imorgon och i övermorgon! EPIC-SUCK! Känns inte bra alls. Har pluggat i trekvart nu. Sen kom jag ihåg att några underbara forskare upptäckt att man bara kan koncentrera sig i ungefär 20 minuter, sedan behöver man egentligen en 10 min paus:P

åå.. here I am x) haha! Jag har ingen disciplin alls:P Jag behöver någon som sitter och tvingar mig att plugga. Det skulle varit så skönt. Någon med oändligt tålamod typ.

Behöver lite sånhär musik, som kontrast till allt logiskt tänkande:
Kaosig B-musik

The Hives – Won't Be Long

The White Stripes – The Denial Twist

Sum 41 – Still Waiting - .

P!nk – U + Ur Hand


Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0